Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

dinsdag 27 november 2012

Blog en filmpje delen

Pérgola, Pergóla, Pergolá :-)

Zoals eerder beschreven delen wij onze pergola met flora en fauna. In het digitale Speckhok ben ik aangekomen bij het Ding: YouTube filmpje delen. 

Makkelijk zat... filmpjes maken met m'n Canon camera, maar die houd ik liever privé. Een zelf gemaakt filmpje op YouTube zetten komt later. In deze post wilde ik met jullie een super kort YouTube filmpje delen over pergóla's. 

Makkelijk zat... met de uitleg op de site. Mijn blog gaat over onze pergola, dus ga ik op YouTube op zoek naar een pergola-bouwen-filmpje. Vind ik toch een hele grappige. Helaas, het filmpje "is op verzoek uitgesloten voor insluiten". Hierbij toch de link: http://youtu.be/G_GfhqJgkkA 

En voor de opdracht: Klik in je blog rechtsboven 'nieuw bericht'. Dan in de balk boven je bericht op het zwarte icoontje klikken voor 'Een video invoegen'. Kies Van YouTube, type een zoekopdracht, zoek en selecteer een filmpje. Filmpje gedeeld op je blog. Makkelijk zat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten