Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

dinsdag 11 juni 2013

Blog en inspiratie

Speckhok uiterlijk

Hoe geïnspireerd ...
Onze pergola ziet er weer kleurrijk en groen uit. In juni inspireert en verleidt de natuur tot het aanschaffen van bloeiende plantjes. Heerlijk als je op een weids eiland woont met tuinders in de buurt. Kassen vol prachtige, heerlijk geurende plantjes. 

Hoe kom je er op ...
Via Twitter vond ik een blog met pagina's. Like! Dus ging ik weer eens aan de slag met Blogger. En het lukte, hoera!!! Vanaf deze lente een vernieuwing op mijn blog: Pagina tabs. De tabs verwijzen direct door naar de URL's van mijn Twitter en van mijn Facebook account. Niet dat die zo bijzonder zijn, maar dat de mogelijkheid er is vind ik leuk zat.

Hoe doe je het ...
Naar de ontwerppagina, in linker menu naar Pagina's, klik op 'nieuwe pagina', ik koos voor 'Webadres', bepaal de Paginatitel: dit is de tekst die op de tab komt te staan. Selecteer/kopiëer de URL en plak bij Webadres, Opslaan. Kies voor de vormgeving hoe je de pagina's wilt weergeven, ik koos voor bovenste tabs. Indeling 'Opslaan' en dan heeft het blog Pagina's.
Speckhok in de lente

Geen opmerkingen:

Een reactie posten