Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

zaterdag 5 januari 2013

Blog tweet tweet tweet

Twitter experience

Werkelijk! Wat me nu allemaal overkomt:
  • Eén dag op Twitter en een Walvis komt voorbij :-)
  • Het volgende wat ik meemaak is een volle Postvak in ;-)
  • Daarna zie ik tweets met mijn fotootje, dus alsof ik ze geplaatst heb, maar ík twitterde geen tweets over body weight loss. :-(
Voor ik kon gaan kijken, hoe ik dit ongedaan kon maken, kreeg ik een email van Twitter, dat mijn account lastig gevallen werd. Of ik maar even mijn wachtwoord wilde veranderen. Walvissen, vermageringstweets?! Twitter is in ieder geval niet saai. :-) Iemand ook boeiende Twitter ervaringen?
Twitter melding in m'n Postvak in

2 opmerkingen:

  1. Hoi Irma,

    Dat is een leuk begin met twitteren. Pas maar op dat men uit jouw naam niet allerlei belastende tweets plaatst.
    Toch maar oppassen geblazen...
    Groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, na 1 dag! Ik twitter al een tijd en maak gewoon niks mee ;( Ik ga je maar eens volgen hihi

    BeantwoordenVerwijderen