Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

maandag 26 november 2012

Blog en foto bewerkingen

Veranderingen

Niets blijft hetzelfde. Alles en iedereen is aan verandering onderhevig, ook het Speckhok. De druif is in november niet meer dan een paar dorre takken met hier en daar een bruin blaadje. Twee maanden geleden sierde een florerende groene plant vol druiventrossen onze pergola.

"Niets is leuker dan te spelen met je foto's en er gekke of kunstzinnige dingen mee te doen." staat er bij de ontdek-oefeningen in Ding 3. mét link. Ik ga aan de slag met TypoEffects en een foto uit mijn webalbum. De prachtige leeuw uit Gaia Zoo verander ik met deze tool in text cloud images.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten