Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

zaterdag 10 november 2012

Blog frequentie

Herfst in het Speckhok

Elk seizoen heeft z'n mooie en minder mooie kanten. "Een hok is en blijft een hok" denk je misschien. Maar ons Speckhok verandert met de seizoenen. In de zomer geniet ik lekker buiten, maar nu kijk in vanuit een warme kamer náár de pergola. Eigenlijk moet ik herfst-bladeren vegen, maar ik wil ook een stukje op mijn blog plaatsen. Zomers moet ik elke week het gras maaien, maar hoe vaak moet ik herfst-bladeren vegen?

Hoe vaak zal ik een nieuw berichtje plaatsen op mijn blog? Wordt mijn blog interessanter als ik vaker bericht? Wordt het überhaupt gelezen? Nu zit ik op een frequentie van 1 keer in de 5 dagen, da's toevallig hoor. Toevallig heb ik tijd; Toevallig geen zin om te vegen; Toevallig was ik donderdagavond net te laat om de reservering-email te lezen, dat het boek 'Het appartement' van Tatiana de Rosnay voor me klaar staat in de bieb.
Herfst-bladeren vegen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten