Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

maandag 5 november 2012

Blog verfraaien

Hok

Zoals je je huis gezellig wil maken, wil ik ook mijn blog mooi maken. De blog ontwerp boeken-foto was snel gevonden, heel kleurrijk. Van mijn eerste bericht heb ik de lettergrootte na een paar dagen al aangepast. Ook even een foto erbij... Ik kan zo mijn oude beroep als woning-inrichtster weer oppakken. 

Door te bloggen met anderen krijg ik ook weer meer inspiratie. Kleuren, lettertypen, tijdinstelling, alles lijkt mogelijk. Zelfs mijn blognaam aanpassen was een eitje. Dus prijkt nu de naam 'Speckhok'' mét hoofdletter op mijn blog. W
at word ik toch blij van kleine dingen, als dingen lukken :-) 
Klein ding: motje in het Speckhok

3 opmerkingen:

  1. Nu zonder type foutje... Is het mèt of zonder "c"....maar de hoofdletter staat er! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mét een c, Specken.
    Komt er van, je mans naam aannemen. Zijn (voor)ouders komen uit Limburg. Alleen daar hoef ik onze naam niet te spellen, grappig hè!
    Groetjes en fijn weekend, al die dit leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf ff mijn tekst op schrijffoutjes gecontroleerd, dank je Hannie

    BeantwoordenVerwijderen