Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

dinsdag 15 januari 2013

Blog en Ding 6.

Status: Altijd benieuwd!

In het Speckhok ligt sneeuw! Vanmiddag vind ik sporen: Afdrukken van vogeltjes, op zoek naar eten of beschutting? Nieuwsgierig volg ik de sporen, leg stukjes brood neer en hang vetbollen op. Door de sneeuw weet ik dat er bezoek was, want op deze file-record-dag moest ook ik de weg op. 

Bij Ding 6. moest ik blauwe vogeltjes volgen. Geen sporen in de sneeuw dit keer, maar tweets op mijn beeldscherm. Soms lekker om op de hoogte te zijn, soms véél te veel informatie. Soms minder interessant, dan ik vooraf dacht, soms eye-openers: @SaraKroos geeft vrijkaartjes voor RT's of voor Limburgse vlaaien :-))

Bij mijn Blog en bij Facebook kan ik creativiteit kwijt. Bij Twitter geen proza en geen foto's, die deel je in een bitly link. Maar vooral ben ik nieuwsgierig naar de mogelijkheden van de verschillende Social Media. Wat kan het privé of eventueel zakelijk voor me betekenen!?!

Blog upgrade: Tijdlijn Twitter-widget toegevoegd. Upgrade Web 2.0 dame: een smartphone. WhatsApp status: Altijd benieuwd!
Sporen in de sneeuw in het Speckhok



Geen opmerkingen:

Een reactie posten