Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

zondag 2 december 2012

Blog feestje

Speckhok feestjes

Eerlijk gezegd: Wij zijn niet zo van die feestvarkens. Wacht niet op een uitnodiging. Soms zijn we simpelweg op verjaardagen niet thuis en blijft het Speckhok leeg. Ik las een mooie birthday quote van Jonathan Swift (die van Gulliver's Travels, 1726) "May you live all the days of your life"

Geen jarigen bij ons op 2 december, maar ik kan wel wat redenen bedenken voor een feestje:
  • Mijn blog is 1 maand oud.
  • Ik heb Ding 1., Ding 2. én Ding 3. van de 7dingen volbracht.
  • Voor de allereerste keer een filmpje op YouTube ge-upload.
  • De uitleg hoe dat moest was heel simpel.

1 opmerking: